10 januari 2015

Most likely to tag

Heee, vandaag hebben we weer een gezamenlijk artikel voor jullie en we gaan de most likely tag doen. Dit houdt in dat we vragen hebben en moeten antwoorden met de persoon waarbij deze vraag het meest van toepassing is. We hebben deze tag overgenomen van Teske, Sanne en Vera. Hopelijk vinden jullie het leuk!



1.     Wie zou er als eerste vallen als zij aan het lopen is?
Lotte: Lotte. Ik zou niet weten waarom, maar als ik moet kiezen dan denk ik toch eerder mezelf dan Anouk.
Anouk: Lotte, want ik kijk meestal naar beneden als ik aan het lopen ben.

2.     Wie zou er als eerste in slaap vallen tijdens de les
Lotte: Anouk, want ik kan sowieso niet in slaap vallen als ik ergens anders ben dan in mijn bed en mijn lessen op school zijn niet zo saai. En Anouk is altijd degene die als eerste in slaap valt als wij gaan logeren.
Anouk: Lotte, want zij doet een hoger niveau dan mij en ik denk dan dat de lessen saaier zijn.

3.     Wie zou er eerder in het openbaar huilen?
Lotte: Anouk, want ik huil eigenlijk nooit, behalve als er echt iets heel ergs aan de hand is.
Anouk: Anouk, want ik ben gevoeliger dan Lotte.

4.     Wie lacht er het vaakst op het verkeerde moment?
Lotte: Lotte. Ik lach heel vaak, omdat ik iets zie of hoor en dan aan iets moet denken wat grappig was en wat andere mensen niet snappen en dat is vaak ongepast.
Anouk: Lotte, want zij lacht ook veel meer dan mij en veel harder op sommige momenten.

5.     Wie is het meest een diva?
Lotte: Anouk! Altijd als ze een spiegel ziet gaat ze kijken of haar haar goed zit en ze doet echt 10x per dag nieuwe lippenbalsem op.
Anouk: Anouk. Als ik iets graag wil maar ik mag het dan niet dan zeur ik door en dan krijg ik het vaak wel. En thuis hoef ik niet mijn eigen kamer schoon te maken dat doet mijn moeder.

6.     Wie wordt er het snelst geïrriteerd door kleine dingetjes?
Lotte: Anouk, want bijvoorbeeld toen we onze blog maakten en er zijn dan dingen die Anouk in haar hoofd heeft en niet kan, wordt ze snel geïrriteerd.
Anouk: Lotte, omdat als op sommige momenten ze haar haren goed wil hebben dan lukt het niet om haar haar goed te doen en dan irriteert ze zich aan haar haren.

7.     Wie zou als eerste een verjaardag vergeten?
Lotte: Anouk, want ik denk dat ik een iets beter geheugen heb dan Anouk. Niet dat ze belangrijke verjaardagen vergeet, maar alleen de minder belangrijke.
Anouk: Anouk. Ik onthoud alleen maar de belangrijke verjaardagen.

8.     Wie zou het meest waarschijnlijk non worden?
Lotte: Ik denk geen een van beide, maar als ik moet kiezen ga ik voor Anouk, omdat ik dat echt nooit van mijn leven zou willen en kunnen.
Anouk: Geen van ons, maar als ik moet kiezen dan ga ik voor Lotte.

9.     Wie zou er als eerste de leiding nemen?
Lotte: Lotte. Ik neem snel de leiding, omdat ik het fijn vindt om te weten wat er allemaal gebeurt en dat alles zo gaat als dat ik het wil, maar het ligt er wel aan bij wat voor mensen ik ben.
Anouk: Lotte, want ze wil graag alles op orde hebben.

10.Wie zou als eerste meedoen aan Expeditie Robinson?
Lotte: Lotte. Sowieso zouden we allebei gelijk ja zeggen als het ooit werd gevraagt, maar ik ga toch voor mezelf, omdat ik heeeel erg fan ben van Expeditie Robinson en ik wat meer eten lust dan Anouk.
Anouk: Lotte, ik zou het ook heel graag willen want ik hou van Expeditie Robinson maar ik ga toch voor Lotte, want ze lust meer dingen dan mij en ze is voor heel veel dingen niet bang en ik wel.

Dit was onze most likely tag en wij hopen dat jullie het leuk vonden om onze antwoorden te lezen. We hebben veel lol gehad toen we dit maakten en hopen dat jullie ons een beetje beter leren kennen hierdoor. Als jullie het leuk vinden, kan je dit ook samen met iemand doen en als je ook een blog hebt kun je de vragen ook overnemen. Als je dit doet laat het even achter in de comments, we zijn benieuwd!

x Anouk & Lotte

9 opmerkingen:

  1. wat zijn jullie eigenlijk van elkaar?
    Ik ga deze tag ook doen alleen dan met mijn beste vriendin.
    zijn jullie ook beste vriendinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn jullie eigenlijk van elkaar?
    Ik ga deze tag ook doen alleen dan met mijn beste vriendin.
    zijn jullie ook beste vriendinnen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anouk is een van mijn beste vriendinnen en ik die van haar, dus beste vriendinnen, haha.
      Wat leuk! Als je het leuk vind kun je het resultaat delen met ons via e-mail of hier via de comments, dan kunnen wij ook meegenieten van jullie leuke antwoorden, haha.

      Verwijderen
  3. Leuke vragen! Ik heb deze tag ook gedaan met mijn zus! als jullie hem willen zien: https://youtu.be/fdgy6VHtVnc en feedback geven aan wat jullie leuk vinden dan kan ik nog wat van jullie leren :) en nog bedankt voor de inspiratie qua vragen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben de video gezien en wat zijn jullie leuke spontane meiden! Leuk dat je een comment achter laat, we vinden het altijd erg leuk om onze lezers hun blogs/ video's te bekijken! Verder hebben wij geen feedback, blijf lekker doorgaan met video's maken, want je doet het echt heel erg goed!

      Liefs,
      Lotte & Anouk

      Verwijderen
  4. super leuk ik ga hem doen met mijn feestje en vanavond als er een paar meiden komen logeren ik heb er echt heel veel zin in❤❤❤❤❤������

    BeantwoordenVerwijderen