7 maart 2015

25 random facts about me tag (Anouk)

Vandaag doe ik de 25 random facts about me tag, ik zag een video van Jiami van Lifesplash die een 50 facts about me tag deed en toen kwam ik op het idee om hierover een artikel te gaan maken. Ik kon geen 50 feitjes over mezelf verzinnen dus heb ik er 25 gedaan. Zo kunnen jullie me nog iets beter kennen en ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.


1.      Ik ben geboren op 9 juli 1999  om 23.00 uur.

2.      Ik ben nog nooit op vakantie geweest in een buitenland (wel België en Duitsland maar dat vindt ik persoonlijk geen buitenland) daar komt dit jaar eindelijk verandering in want ik ga samen met Lotte en haar ouders op vakantie naar Kroatië en Slovenië ik heb er super veel zin in!

3.      Als anderen tegen mij zeggen van je moet nu naar links of rechts moet ik altijd eerst even nadenken wat links en rechts ook alweer is…


4.      Ik hou heel erg veel van zingen.

5.      Ik doe kader en zit in het 4e jaar dit jaar doe ik mijn schoolexamen en daarna doe ik de opleiding pedagogisch werker kinderopvang niveau 3.

6.      Ik hou helemaal niet van boeken lezen.

7.      Wat ik heel leuk vindt om samen met Lotte te maken is een mega witte kitkat maken.


8.      Ik heb een verslaving aan nagellak… Ik heb er 155 als ik het goed heb geteld…

9.      Ik heb een zus (19) een broer (17) en een zusje (13) ik zou er graag nog een klein broertje bij willen.

10. Mijn vader wordt dit jaar 50 en mijn moeder is net 49.

11.  Ik hou heel erg van lasagne.

12.  Ik ben 1. 74  als het goed is.

13.  In Oktober 2014 ben ik verhuisd ik woon nu al 1 jaar en ongeveer 5 maanden in het huis waar we naar toe zijn verhuisd. Wat gaat de tijd toch snel…

14.  Ik heb alleen nog maar 2 oma’s mijn ene opa heb ik niet gekend en met mijn andere opa had ik een hele goede band mee ik was super verdrietig toen hij overleed.

15.  Ik heb iets met mijn schildklier.

16.  Lotte en ik hebben 6 oppas adressen en we vinden het heel erg leuk om op te passen op kinderen!

17.  Als ik een toetsweek heb dan ziet mijn slaapkamer er niet uit omdat ik dan zo druk in mijn hoofd ben met leren,maar later als de toetsweek voorbij is ruim ik de troep in mijn slaapkamer op en dan is er weer een last van mijn schouders af.

18.  Ik ben super bang voor spinnen.

19.  Ik ben rechtshandig.


20. Ik lust geen Cola, Sinas en alles waar prik in zit.

21.  Ik ben verslaafd aan kauwgom.

22. Ik hou van uitslapen.

23. Ik heb een paar jaar geleden een beugel gehad en nu heb ik een nachtbeugel.

24. Vroeger speelde Lotte, mijn zusje en ik altijd met de barbies bij Lotte thuis.

25. Ik moet altijd slapen met een deken over me heen anders kan ik niet slapen.

Dit waren mijn 25 random facts about me ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat in de comments achter wat jullie feitjes zijn over jullie zelf. Het lijkt me leuk om jullie ook iets beter te leren kennen.
x Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten