6 december 2015

Essence adventskalender 2015

Hoiii,
Ik heb al helemaal zin om dit artikel voor jullie te maken. Gister waren Lotte en ik samen bij de Kruidvat bij ons in de buurt, ik had nog een aantal cadeaukaarten dus ik wou daar graag iets voor kopen, ik had al iets gezien en pakte dat vervolgens, toen liepen Lotte en ik naar de beauty pakketten en toen zag Lotte ineens een essence adventskalender staan. We dachten meteen die willen we hebben dus had ik mijn andere spullen weggezet en had ik zo'n adventskalender gepakt. Vandaag laat ik jullie zien wat dit precies is en wat het inhoud.


Essence adventskalender 2015:
Zo ziet de kalender eruit. Ik vind hem er echt super leuk en kerstachtig uit zien. Het is een essence adventskalender met allemaal limited edition nail polish. Dat betekend dus dat er allemaal nagellakjes of nagellak spulletjes in zitten, die je niet kunt los kunt kopen in de winkel, Op de kalender staan cijfers van 1 tot en met 24 elke dag in December mag je dus 1 vakje openmaken en dan zit er een nagelproduct in. De kalender telt eigenlijk af totdat het kerst is. Deze kalender was eerst €25,00, toen was die afgeprijsd naar €20,00 en daarna is die nog een keer afgeprijsd naar €15,00 helemaal niet duur dus voor een kalender met allemaal leuke nagellak spullen erin. Op de achterkant van de kalender staat op wat er in deze kalender zit, dat vindt ik best wel jammer dat dat erop staat. 
Wat je krijgt:
15 Mini I ♥ trends nail polish, de nummers 01 tot en met 15.
5 Mini I ♥ trends top coats, de nummers 01 tot en met 05.
2 Mini essence nail files (nagelvijlen).
Metallic nail stickers.
Mini cosmetic bag.

Vandaag is het 6 december, dat betekent dat ik er al 6 heb opengemaakt. Het allereerste cadeautje wat er in zat was een mini I ♥ trends nail polish nummer: 05 Meet me at the chimney. Het is een raar lichtgroen kleurtje, maar hij is wel mooi.

Het tweede cadeautje wat er in zat was ook een mini I ♥ trends nail polish nummer: 02 Made with love. Dit is een leuk lichtroze kleurtje.

Het derde cadeautje wat er in zat was ook een mini I ♥ trends nail polish nummer: 06 Sweet caramel sweets. Het is een bruinachtig kleurtje, toen ik hem voor het eerst zag dacht ik hmmm...... niet echt een kleur die ik vaak zal gaan dragen.

Het vierde cadeautje wat er in de adventskalender zat was een mini I ♥ trends top coat dit is nummer: 03 add on magic! Het is een glitter matte topcoat, ik ben hier echt benieuwd naar want ik heb in mijn nagellak stash nog geen matte topcoats.

Het vijfde cadeautje wat er in zat was ook een mini I ♥ trends nail polish dit is nummer: 14 Have a very pink x-mas. Toen ik dit kleurtje zag was ik echt meteen verliefd, ik vind het echt heel mooi en ik denk dat ik deze zeker vaak ga dragen.

Vandaag mocht ik ook een cadeautje uit de adventskalender halen, dit keer was het niet 1 klein vakje maar een groot vakje, ik was erg benieuwd wat hier in zat ik maakte het vakje dus open en toen zag ik ineens een hele schattige sokjes vijl. Deze vijl heeft twee verschillende kanten. Op de ene kant staat step 1: shorten en aan de andere kant staat step 2: shape. Ik vind dit echt een hele leuke vijl en ga hem zeker gebruiken.

Ik ben echt heel erg blij met deze adventskalender. Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat er alleen maar nagellak in zit en dat er geen andere make- up spulletjes in zitten, ik hoop dat dit over een aantal jaren wel zo is. Maar voor de rest vind ik dit ook wel heel erg leuk omdat ik heel erg veel van nagellak hou. Deze kalender is als het goed is nog wel te koop in de winkel voor maar €15,00. Als jullie ook fan zijn van nagellak dan is dit echt een aanrader. Ik ben nu al weer benieuwd wat ik morgen krijg.
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, en als jullie op het einde als het kerst is alle cadeautjes willen zien wat erin zat, zet dat dan in de comments neer en dan komt er nog een artikel hierover met alle cadeautjes. Bedankt voor het lezen!

x Anouk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten