11 september 2016

Healthy week

Vanaf morgen ga ik echt proberen gezond te eten en te sporten. Want vorige week of twee weken geleden at ik haast/ geen zoetigheid en ik kon echt merken aan mijn huid dat het er veel beter uit zag. Daarom ga ik vanaf morgen proberen gezond te eten en af en toe te sporten, want mijn lichaam blijft niet zo mooi slank als ik ongezond eet en niet sport.

Laatst had ik ook artikels online staan over workouts, maar deze workouts heb ik haast niet gedaan en daar baal ik enorm van, want ik wil graag sporten thuis, omdat ik niet meer op een sport zit en ik wil later ook geen dik iemand worden. Dat gebeurt denk ik wel als ik zo ongezond blijf eten en niet sport. Nou niet sporten dat is ook niet waar, ik fiets elke dag en als ik dat bij elkaar op tel is het ongeveer 60 a 90 minuten en loop ook veel. Maar sinds kort heb ik stage en als ik dan pauze heb fiets ik naar huis en dan heb ik wel trek en dan ga ik de ongezondste dingen pakken heel slecht ik weet het maar ja het is zo lekker....

Ik vind het nu echt dat ik gezond moet eten en sporten, maar ik ga het niet te hard voor mezelf maken, ik ga wel proberen zo weinig mogelijk/ geen zoetigheid te eten. Maar ik ga wel gewoon normaal ochtend/middag en avondeten en een aantal tussendoortjes, maar die tussendoortjes moeten vanaf nu gezond zijn, want daar gaat het voornamelijk om die tussendoortjes. En met het sporten ga ik het dus ook niet te hard aanpakken daarom ga ik proberen 3x in de week sporten.

Het wordt deze week heel erg lastig, want ik moet heel veel oppassen en bij het oppassen hebben ze altijd lekkere dingen die je nooit thuis hebt, dus je raad het al je kan er niet vanaf blijven. Het zal dus heel lastig worden, maar als nog vind ik het een goede oefening, want als ik dit de hele week heb volgehouden dan weet ik dat ik het kan en dat het niet te hard opgebouwd is voor mezelf. Als het niet is gelukt, dan ga ik het anders aanpakken en dat laat ik dan aan jullie weten in het volgende artikel van mij.

Ik heb tegen mezelf gezegd, als ik dit 7 weken kan volhouden dat ik dan een cadeautje mag kopen die ik al heel lang graag wil hebben, ik hoop echt dat dit mij lukt en als het dus niet lukt dan doe ik het anders en als het dan wel 7 weken lang lukt dan mag ik als nog dat cadeautje kopen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en wie kan wel zo iets volhouden en hoe krijg je die motivatie? Laat het me alsjeblieft weten in de comments. Ik wens jullie een fijne week :)
x Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten