16 april 2017

Reageren op oude artikels #1

Vandaag begin ik met een nieuw iets en dat heet reageren op oude artikels. Ik ga oude artikels van mijzelf opzoeken en daar ga ik op reageren. De reacties die ik heb over dit artikel zet ik onder het stukje neer met dik gedrukte letters. Het is iets nieuws en ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Vandaag heb ik gekozen voor het oudste artikel van mijzelf. Het artikel gaat over mijn favoriete lippenbalsems. Laten we snel kijken naar wat ik er allemaal over zeg...

Waarom staat er op de hoofdfoto die favoriete helemaal bovenaan en daaronder staat lippenbalsems? Vond ik dat toen mooi, het zal wel zo zijn.

Vandaag laat ik jullie mijn favoriete lippenbalsems zien waar ik uit kies als ik iets op mijn lippen wil hebben. Het is toch logisch dat als ik met jullie mijn favoriete lippenbalsems ga delen dat ik die dan ook eerder kies dan de anderen? Ik ga mijn 5 favoriete lippenbalsems stuk voor stuk behandelen Haha! behandelen, waarom gebruikte ik daar geen beter woord voor. en ik geef mijn mening erover. Als ik ze per stuk ga 'behandelen' dan is het toch logisch dat ik mijn mening er over geef? Dat heb ik toen een beetje dubbel geschreven.

Waarom heb ik dit plaatje scheef staan?

Als eerste laat ik jullie mijn favoriete lippenbalsem zien van labello, het is fruity shine cherry. Ik heb deze labello al 2x eerder gekocht bij de kruidvat en ik vindt Waarom vindt met dt? Toen was ik nog niet echt bezig met de spelling en dat kun je ook zien aan het woord kruidvat, dat hoort natuurlijk met een hoofdletter K. hem nog steeds heel erg fijn echt een aanrader dus! 
De labello ziet er rood achtig uit. Als je de labello op je lippen aanbrengt krijg je een mooie rood/ roze achtig kleurtje op je lippen. Haha' roodachtig, waarom zei ik niet gewoon hij is rood gepigmenteerd, dan hoefde ik later ook niet te zeggen dat hij op de lippen ook rood/roze achtig was... De labello is €2.39, je kunt de labello kopen bij de kruidvat kruidvat met hoofdletter K moet het zijn hoor! en bij de DA en je kunt ze ook wel kopen bij andere drogisterijen. Waarom zei ik niet gewoon je kunt ze halen bij bijna alle drogisterijen?

Nog een foto die scheef staat, hield ik daar toen van ofzo?

Als tweede laat ik jullie een andere favoriet zien Waarom zet ik er neer een andere favoriet het artikel ging toch over favoriete lippenbalsems? die ik vaak op mijn lippen doe als ik gewoon een mooie glans wil hebben Haha, 'mooie glans wil hebben' ik kon net zo goed zeggen als ik geen kleur op mijn lippen wou. het is happy lips erdbeere van blistex. De happy lips erdbeere vindt Alweer vindt met dt ik super lekker ruiken, en de huls vindt en alweer... ik ook heel leuk! Er is eigenlijk helemaal niets bijzonders aan die huls, maar ja ik moest toch ergens toen over schrijven'!
De happy lips erbeere heb ik gekregen van Lotte. Lotte heeft de happy lips gekocht bij de DA maar je kunt de happy lips ook kopen bij de kruidvat kruidvat moet met hoofdletter K Anouk! en je kunt hem ook online bestellen. Waarom heb ik hier zo'n lange zin van gemaakt? De happy lips is €2.50. 

Een andere favoriete lippenbalsem potje komt van de primark primark moet met een hoofdletter Anouk, waarom keek je daar toen niet naar? het is strawberry lip balm. In het potje zie je dat het een lichtroze kleur heeft, op je lippen zie je dan een mooie glans. 'mooie glans, waarom zei ik dat, als ik nu een labello op doe doe ik dat echt niet voor de mooie glans, haha' Ik vindt En alweer vindt met dt moet natuurlijk vind zijn deze lippenbalsem ook heel erg lekker ruiken! Op de HET deksel moet het natuurlijk zijn. deksel van het lippenbalsempotje staat een super schattige panda! Ik heb die lippenbalsem nog steeds, maar ik kijk echt niet meer daar de deksel, dat boeit me eigenlijk vrij weinig' De lippenbalsem is €1.50.

En alweer een scheve foto...
Nog een andere favoriete lippenbalsem potje is er ook een van de primark het is cherry lip balm. In het potje heeft het een donker roze kleur maar als je het op je lippen aanbrengt dan ziet het eruit als een mooie glans. Haha en alweer heeft het een mooie glans...  Deze lippenbalsem vindt ik En ook alweer vindt met dt... niet echt zo lekker ruiken. Ik was dus niet helemaal positief over deze lippenbalsem, vond hem dus niet erg lekker ruiken. Het lippenbalsem potje is €1.50 en is volgens mij niet meer te koop.

Als laatste laat ik jullie mijn andere favoriet zien Nee, meen je het Anouk als laatste laat ik jullie een andere favoriet zien, waar ging het artikel ook alweer over. Het ging volgens mij ook echt niet over favoriete lippenbalsems... Of ik laat gewoon lippenbalsems zien die eigenlijk helemaal niet mijn favorieten zijn? Het is allemaal wel te erg duidelijk dat het artikel gaat over Favoriete lippenbalsems. het is vitamin shake acai & wild apple van labello. Deze labello heb ik gekocht bij de kruidvat kruidvat moet natuurlijk weer met een hoofdletter K en pak ik ook vaak als ik een mooi licht roze kleurtje op mijn lippen wil. Haha als ik een mooi licht roze kleurtje op mijn lippen wil, het boeide me toen niet echt veel welke kleur ik op mijn lippen wou, ik vond hem gewoon fijn'! Deze labello vindt en alweer vindt met dt, echt waar zat mijn spelling toen? ik ook niet zo lekker ruiken maar ik vindt hem wel fijn als ik hem op mijn lippen doe. Je kunt de labello kopen bij de kruidvat kruidvat met K Anouk en de DA en ook bij andere drogisterijen. De labello is €2.99. Volgensmij ben ik er nu achtergekomen wanneer ik begon met uitgebreide teksten, wou het hier dus ook al...
Dit zijn mijn favoriete lippenbalsems die ik graag op doe. Joh Anouk je meent het, ik heb favoriete lippenbalsems maar ik zou ze echt niet graag op willen doen, waarom zouden het dan  mijn favorieten zijn? Als ik er echt één moet kiezen dan zou ik toch voor de happy lips erdbeere van blistex gaan die ik van lotte heb gekregen, die vindt ALWEER VINDT MET DT?!? ik echt het fijnste. Die vind ik echt het fijnst moet het zijn Anouk!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en wat zijn jullie favoriete lippenbalsems?

x Anouk!
Lekker kort en krachtig.

Dit was dan deel 1 van reageren op oude artikels. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat me weten in de reacties wat jullie er van vonden en of jullie dit vaker op onze blog willen zien? Ik ben daar namelijk erg benieuwd naar, want ik vond het erg leuk om zo'n artikel te maken! Verder wens ik jullie nog een fijn paasweekend!

Liefs, Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten